Általános Szerződési Feltételek

 

 

Kérjük, olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket, és csak abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha ezen szerződési feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A szerződés nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre.

A vásárlás menete


Regisztráció

Az otthonkomfort.hu webáruházban történő vásárláshoz nem szükséges regisztráció, rendelését regisztráció nélkül is leadhatja. A regisztráció során csak a legszükségesebb adatokat kell megadni (név, cím, telefonszám, e-mail cím). Amennyiben regisztrált, akkor a későbbi rendelések esetén már csak be kell jelentkeznie a létrehozott regisztrációs fiókba az e-mail cím és a jelszó megadásával. A webáruházban feltüntetett termékek ára bruttó ár, azaz tartalmazzák az ÁFA értékét.
A webáruház megtekintésével, a regisztrációval illetve a vásárlással (az itt felsorolt magatartások bármelyikével) a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a webáruház használója között. Ön, mint a webáruház használója köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a webáruházban vásárlást nem végezhet.

Kosár

A vásárláshoz a kosárba kell tenni a kiválasztott termékeket. Ez még nem jelent vásárlási kötelezettséget, vagy rendelésének automatikus rögzítését, továbbítását. A kosár tartalmának megtekintéséhez a jobb felső sarokban lévő „Kosár” menüpontra kattintson, mely egy legördülő listában megjeleníti a tartalmat, ha rákattint akkor a megrendeléshez irányít. A kosárba helyezett termékek mennyisége módosítható a kívánt darabszám helyes megadásával, vagy törölheti a terméket a virtuális kosarából.

Kedvezmények, kuponok

A kuponok kedvezményeket biztosítanak, melyek által csökkenthető a vásárlás összege. A kuponokhoz különböző promóciók révén lehet hozzájutni. A kuponok felhasználásakor a kupon kódját kell megadni fizetéskor a kosár tartalma alatti kis üres rubrikában, majd a „Ok” gombra kattintva automatikusan levonásra kerül a végösszegből a kupon értéke.
Az utalvány készpénzre nem váltható, részteljesítés nem lehetséges.

Rendelés/Vásárlás

Az oldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és Eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy szerződési nyilatkozatának megtétele fizetési kötelezettséget von maga után. A webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a vásárló elfogadja. A megrendeléseket webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. Felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés, írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései. Tekintettel arra, hogy a szerződés, írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő email címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül. A megrendelésre vonatkozó e-mailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a felhasználó között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II.26.) Korm. Rendelet szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el, és őrizze meg.

A kosarában lévő termékek megvásárlásához a „Fizetés” gombra kell kattintani, ahol az alábbi lépéseken haladhat végig a vásárló:

    1. Bejelentkezés/regisztráció, vagy vásárlás regisztráció nélkül

    2. Adatok megadása → Szállítási és számlázási cím megadása

Itt van lehetőség egyébb megjegyzés megadására
    3. Szállítási mód kiválasztása → Futárszolgálat, Postapont (postán maradó,Mol kúton,Csomagautomata,Coop) itt ki kell választani a helységet, majd az önnek legmegfelelőbb postapontot.” ez a legkényelmesebb lehetőség hiszen mindig útba esik egy Mol kút, posta, vagy Coop

   4.ÁSZF elfogadása : mindenképp el kell fogadni az Általános Szerződési Feltételeket a kis rublikába kell kattintani, ahol megjelenik egy pipa aztán a „Megrendelés”-re kell kattintani
    5. Fizetési mód kiválasztása → Utánvét, Előre utalás, Bankártyás fizetés ( itt ki kell választani a megfelelő fizetési módot)

Az online bankkártyás fizetést a Barion Zrt biztosítja. Ezen fizetési mód választása esetén átirányítjuk a Barion biztonságos oldalára, majd sikeres fizetés után visszakerül az online boltba.

    6. Rendelés megerősítése:A fizetési mód kiválasztása után a „Rendelés megerősítése” gombra kell kattintani.
    

Amennyiben rendelését véglegesítette, viszont a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor kérjük a  legrövidebb időn belül vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. (Tel: +36 70 342-8886, e-mail: info@otthonkomfort.hu)
Az oldalon feltüntettet termék árak bruttó árak, és nem tartalmazzák a szállítás költségét.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08:00 - 18:00 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időponton kívül is van lehetőség rendelés feladására. Amennyiben a vásárló megrendelése 14:00 óra után érkezik, akkor az a következő munkanapon kerül feldolgozásra.
Fenntartjuk a jogot a már rögzített megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Erre kizárólag a vásárlóval történő egyeztetést követően kerülhet sor. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajtunk kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. A termék képei illusztrációk, melyek eltérhetnek a valóságtól. A szolgáltató köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, akkor az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség, vagy szerződéses kötelezettség alól.

Fizetés

A vásárlás összegének kiegyenlítése utánvéttel, előzetes banki átutalással vagy bankkártyával lehetséges. Utánvétes fizetés esetén a csomag teljes díja az átvételkor fizetendő.
Szállítási módtól függően fizethet közvetlenül a futárnak készpénzben, illetve bankkártyával.

Szállítás, kézbesítés

A megrendelések állapotát a „Rendeléseim” menüpont alatt ellenőrizheti.
A funkciót kizárólag regisztrált felhasználók vehetik igénybe és a funkció belépés után érhető el. A rendelés állapotáról e-mailben értesítőt küldünk.


Házhoz szállítás MPL (Magyar Posta Logisztika) futárszolgálattal:

            Szállítási költség:0 – 19.999Ft csomag értékig 1490Ft

20.000Ft csomag érték felett ingyenes

 A készleten lévő termékeknél 13:00 előtt leadott rendeléseket 1-2 munkanapon belül átveheti, 13:00 után leadott rendeléseket pedig a rendelés napját követő 2-3. munkanapon veheti át.

A csomagokat az MPL futárszolgálat szállítja házhoz munkanapokon 8-17 óra között. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálatnak megadjuk az Ön telefonszámát, így a futár fel tudja venni Önnel a kapcsolatot kézbesítés előtt, illetve abban az esetben, ha bármi gond lenne a kiszállítással kapcsolatban. Például nem talál senkit a szállítási címként megadott helyen. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg majd az értesítőn megadott postahivatalban 5 napig tárolják, ahol ez idő alatt van lehetősége felvenni a csomagot. A csomag feladásakor e-mailen értesítést kap.

 

 

Garancia, szavatosság

A cégünk által eladott árukra terméktípusoktól függően eltérő, a hatályos jogszabályoknak (45/2014 II.26. Korm. rendelet) megfelelő szavatossági időt vállal. Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban és a 117/1991. (IX.10.) sz. kormányrendeletben foglaltak az irányadóak. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el.

 Bővebb felvilágosítást, tájékoztatást a vásárló ügyfélszolgálatunktól kérhet. A fogyasztó a szavatossági igények elutasítása esetén békéltető testületekhez fordulhat

 

A vállalkozás székhelye szerint illetékes békéltető testület:

 

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

További békéltető testületek elérhetőségei:

 

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Név: Mátyus Mariann
E-mail cím: bkmkik@mail.datanet.hu;

Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorossy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Név: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu;

Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5601 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Név: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bmkik@bmkik.hu;

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Név: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: kalna.zsuzsa@bokik.hu;


Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Név: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu;


Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Név: Dékány László, Jerney Zoltán
E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu;

Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Név: Kirst László
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu;

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Név: Horváth László
E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu;

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-749
Fax száma: (52) 500-720
Név: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: info@hbkik.hu;

Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Név: Pintérné Dobó Tünde
E-mail cím: tunde@hkik.hu;


Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Név: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu;

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Név: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu;

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Név: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu;


Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. 2. em. 240.
Telefonszáma: (1)-269-0703
Fax száma: (1)-269-0703
Név: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Honlap cím: www.panaszrendezes.hu


Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Név: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu;

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 311-750
Név: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu;


Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Név: Mátyás Tibor
E-mail cím: kamara@tmkik.hu;

Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Név: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: pergel.bea@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Név: Dr. Óvári László
E-mail cím: vkik@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-513
Fax száma: (92) 550-525
Név: dr. Koczka Csaba
E-mail cím: zmbekelteto@zmkik.hu

Bírósághoz fordulás lehetősége: a Vásárló fogyasztó jogvitából eredő követeléseinek érvényesítése céljából bírósághoz fordulhat.

 

Termék kicserélése

Amennyiben a lenti kellékszavatosság, termékszavatosság, illetve jótállás alapján a termék cseréjét igényled, kérjük, hogy a terméket használatlanul, sérülésmentes csomagolásban küldd vissza.
 Kérjük, hogy az eredeti számlát mindig küldd vissza a kicserélni kívánt áruval együtt.

Abban az esetben, ha a visszáru feldolgozásakor cseretermék nem áll rendelkezésre, úgy a termék vételárát visszautaljuk az általad megadott bankszámlaszámra. 

Figyelem nagyon fontos!!! Visszaküldött termék esetén utánvéttel feladott terméket nem áll módunkban átvenni!

A visszavét menete:

-vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, telefonon vagy E-mail-en

-adatok egyeztetése (hova, kinek küldjük vissza a vételárat)

-a termék visszaküldése számlával együtt (nem utánvéttel) 

-Miután a terméket átvettük és a számlát megkaptuk visszautaljuk, visszaküldjük a vételárat


Termék visszaküldési cím:

Bencs Zsolt
6723.Szeged, Csorba u.9/B fsz 2.


Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás (garancia)

1. Kellékszavatosság
Milyen esetben élhetsz kellékszavatossági joggal?
A kellékszavatossági igény érvényesíthető a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetnek meg kellékszavatossági igényed alapján?
Választásod szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhetsz:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a választott igény teljesítése lehetetlen vagy más igényed teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérsz, illetve nem kérhetsz, úgy igényelheted a vételár arányos leszállítását, vagy a hibát a kijavíthatod, illetve mással kijavíttathatod vagy – ha  a kijavítást, vagy a kicserélést nem vállalta – elállhatsz a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt nem lehet elállni a szerződéstől. A választott kellékszavatossági jogról egy másikra is áttérhetsz, az áttérés költségét azonban viselned kell, kivéve, ha az indokolt volt.

Milyen határidőben érvényesítheted kellékszavatossági igényedet?
A hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni kell ügyfélszolgálatunkkal. Fontos tudni azonban, hogy az áru átvételétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogok már nem érvényesíthetők.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogok érvényesítésének?
Az áru átvételétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha igazolod, hogy a terméket tőlünk vásároltad. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már azt is bizonyítani kell, hogy a termék hibája már az átvétel időpontjában is megvolt.

2. Termékszavatosság
Milyen esetben élhetsz termékszavatossági joggal?
A részedre leszállított termék hibája esetén termékszavatossági igényt is érvényesíthetsz.

Milyen jogok illetnek  meg termékszavatossági igényed alapján?
Termékszavatossági igényként kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheted.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheted a termékszavatossági igényedet?

A termék forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesíthető. E határidő elteltével e jogosultság megszűnik.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheted a termékszavatossági igényt?
Termékszavatossági igény a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolható. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vásárlónak kell bizonyítania.

Fontos tudni, hogy, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. 

3. Jótállás (Garancia)
Milyen esetben élhetsz jótállás joggal?
Hibás teljesítés esetén az otthonkomfort.hu az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet alapján a jótállásra köteles, amennyiben a termék a rendelet 1. számú mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkek valamelyikének minősül.

Milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállás időtartama alatt az otthonkomfort.hu  a fenti jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a termék átadása után keletkezett. 

Újdonság, hogy ha a javítási idő a 15 napot meghaladja, akkor a vállalkozás a fogyasztót legkésőbb a 15. napon tájékoztatni köteles a javítás várható időtartamáról (ezt a tájékoztatást a fogyasztóvédelem ellenőrizheti). A tájékoztatás történhet elektronikus úton is, ha ehhez a fogyasztó előzetesen hozzájárult. Ha a termék 30 napon belül nem javítható: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés Ha a fogyasztási cikk kijavításra a kijavítási igény vállalkozás részére való közlésétől számított harmincadik napig nem kerül sor, – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában – a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket a harmincnapos határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül kicserélni.
Ha a fogyasztási cikk cseréjére nincs lehetőség, a vállalkozás köteles a vételárat a harmincnapos kijavítási határidő eredménytelen elteltét követő nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. Ha negyedszer is elromlik a termék: 8 napon belül csere vagy vételár visszafizetés Ha a jótállási időtartam alatt a fogyasztási cikk három alkalommal történő kijavítást követően ismét meghibásodik – a fogyasztó eltérő rendelkezése hiányában -, a vállalkozás köteles a fogyasztási cikket nyolc napon belül kicserélni. Ha a fogyasztási cikk kicserélésére nincs lehetőség, a vállalkozás a vételárat nyolc napon belül a fogyasztó részére visszatéríteni. 

A jótállás időtartama a termék árától függően sávos lett:
- 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év
- 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év
- 250 000 forint eladási ár felett három év.

A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. 



Mikor mentesül az otthonkomfort.hu  a jótállási kötelezettsége alól?
Csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Fontos tudni, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igény, illetve termékszavatossági és jótállási igény egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető.

 Elállás, rendelés lemondás

Az elállás feltételeit a távollévők között kötött szerződésről szóló, 45/2014. (II.26.) számú kormányrendelet szabályozza.

A rendelet  14 napos elállási jogot határoz meg a fogyasztó számára.
A rendelet a fogyasztó és vállalkozás között megkötött szerződésekre vonatkozik. Hivatkozott
jogszabály 4.§ 2. pontja határozza meg a Fogyasztó fogalmát úgy, hogy az a Polgári
Törvénykönyvre utal. A jelenleg hatályos Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény 8:1.§ (1) 3.
pontja határozza meg a fogyasztó fogalmát, amely az alábbi meghatározást rendeli alkalmazni a fogyasztóra: " a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró
természetes személy;"
Az otthonkomfort.hu kizárólag természetes személyekkel megkötött szerződése mondható
fogyasztói szerződésnek, amelyre a 14 napos elállás vonatkozna meghatározott feltételek esetén.
Ha adásvételi szerződését igazoló számlán Vevőként nem természetes személy van feltüntetve (pl: cég), akkor a szerződés nem mondható fel. 

Az elállási jog külön magyarázat nélkül gyakorolható! Ebben az esetben a kifogásolt termék(ek) vételárát cégünk legkésőbb az elállást és az áru visszaszolgáltatását követő 14 napon belül visszatéríti.

Amennyiben vásárlóként élni kíván elállási jogával kérjük azt jelezze ügyfélszolgálatunknak.A Vásárló a megrendelt terméke(ke)t postai úton, vagy futárszolgálat segítségével juttathatja vissza cégünk székhelyének címére. Ilyenkor a Vásárlót kizárólag a termék visszaküldésével kapcsolatosan felmerült költségek terhelik. A nem rendeltetésszerű használatból eredő károkat a vásárlónak kell megtérítenie. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.

 Abban az esetben, ha a terméket a vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen cégünk részére visszajuttatni, nem vállaljuk a termék visszavásárlását, illetve követelhetjük az áru nem rendeltetésszerű használatából fakadó károk megtérítését.

Ha a megrendelt árucikk hibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.

 

Az elállás joga nem áll fenn a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. §-ban meghatározott esetekre, így különösen:

a)     olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;
b)     romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
c)     olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;(paplan, párna, ágynemű, lepedő, zokni, alsónemű, melltartó, trikó, fehérnemű, harisnya, memory párna, memory fedőmatrac, egyéb memory termékek)
d)     lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
e) melyek természetüknél fogva nem szolgáltathatók vissza, illetve a csomagolás megbontásával, használatba vétellel már nem lehet újként értékesíteni. Ilyen termékek például:
paplanok, párnák, ágyneműhuzatok, lepedők, matracvédők, matracok, ruházati- és lábbeli ápolószerek, gázpalackok, kozmetikai termékek (pl. naptej), csomagolt italporok, élelmiszerek, higiéniai termékek, fehérnemű stb.

 A Vákuum csomagolt termékeket kibontásuk után természetüknél fogva (higiéniai okokból) vissza nem szolgáltatható termékeknek minősítjük. Vélelmezzük, hogy a termék használatba lett véve (feküdtek, aludtak rajta), ezért ezen termékek esetében nem állhat el a fogyasztó a szerződéstől. Fontos tudni, hogy a higiéniai okból vissza nem szolgáltatható termékeket is visszaküldhetik a vásárlók, amennyiben a csomagolást, a védőfóliát még nem bontották fel, vagyis a terméket még nem vették használatba. Vagyis például a vákuum matracok esetében vákuumcsomagolva élhetnek vásárlóink az elállás jogával, de ha kibontották a vákuumcsomagolást, akkor már nem. A jogosulattlanul, illetve azon termékek amik nem felelnek meg a visszaküldési szabályzatnak, visszaküldjük a feladónak. Ez esetben a visszaküldés díja a vásárlót terheli. Amennyiben visszajön a csomag, akkor azt 2 hétig megőrizzük, utána megsemmisítjük.

 

Panaszkezelés

 

Amennyiben a rendelése kapcsán valamilyen gondot észlel, akkor vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A csomag átvételekor tapasztalt probléma esetén hívja ügyfélszolgálatunkat (+36 70 342-8886). Már átvett csomagok esetében kérjük, hogy hívja ügyfélszolgálatunkat, és e-mailben jelezze cégünk felé az alábbiakat:
    • Megrendelő neve
    • Rendelési szám
    • Panasz típusa és leírása

Leggyakrabban előforduló esetek kezelése:
1. Előre fizetett, de a csomagért átvételkor pénzt kérnek - Ha van lehetősége rá, akkor azonnal hívja telefonon ügyfélszolgálatunkat. Rövid időn belül töröltetni tudjuk az utánvét összegét, és átveheti a csomagot. Amennyiben átvette a csomagot, akkor írja meg ügyfélszolgálatunknak a bankszámla számát és a számla tulajdonosának a nevét. Pár napon belül visszautaljuk a pénzt.
2. Sérült terméket kapott, akkor készítsen fotót a termékről. Amennyiben a sérülés miatt a termék nem használható, akkor kicseréljük a terméket, és térítésmentesen újra kiszállítjuk.

 

Adatkezelés

 

Az webáruház használata során az otthonkomfort.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az otthonkomfort.hu alvállalkozója. (Pl: Futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez). A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az otthonkomfort.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezni a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az otthonkomfort.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai

rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az otthonkomfort.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás lehetősége minden kiküldött hírlevél alján biztosított.
Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@otthonkomfort.hu e-mail címen.
A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött

szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja az otthonkomfort.hu általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

 

 Felhasználó jogszabálysértés, vagy az adatkezeléssel kapcsolatos nem megfelelő eljárás esetén Szolgáltatóval szemben a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság-nál eljárást indíthat, vagy bíróság előtt eljárást kezdeményezhet. A NAIH elérhetőségei:

 

posta cím:        1530 Budapest, Pf.: 5.

cím:     1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c

Telefon:          +36 (1) 391-1400

Fax:     +36 (1) 391-1410

E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu

URL    http://www.naih.hu

 

 

Vonatkozó jogszabályok

A webáruház működésére, illetve az Üzletszabályzatban nem rendezett kérdésekre vonatkozóan az alábbi jogszabályok tartalmazzák a leglényegesebb szabályokat:

  • 2013. évi V. törvény a Polgári törvénykönyvről
  • 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
  • 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó jótállásról
  • 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
  • 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról
  • 2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről
  • 2011. évi CXII. törvény az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról
  • 4/2009. (I.30.) NFGM-SZMM együttes rendelet a termékek eladási ára és egységára, továbbá a szolgáltatások díja feltüntetésének szabályairól

Online Pénztárca

Az Online Pénztárcába jóváírt kuponokat a Vásárló az adott rendelés teljesítése után, mindig csak a következő vásárlások során használhatja fel, mint egy utólagosan kapott kedvezményt. A Vásárló a következő vásárláskor kizárólag a korábbi fiókadataival belépve (e-mail cím, titkos kód) 10.000 Forintonként 500 Ft értékű kupont válthat be.

Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaság jogosult bármikor korlátozni A kuponok felhasználását, illetve a maximálisan összegyűjthető kuponok összeghatárát. Az ONLINE GROUP Szolgáltató Korlátolt Felelőségű Társaságnak jogában áll a már összegyűjtött kuponokat bármikor csökkenteni vagy megszüntetni, amiről az aktív felhasználók számára előzetes értesítést küld, amelyben tájékoztatást nyújt a csökkentésig vagy megszüntetésig gyűjtött, de még fel nem használt kuponok tekintetében.

A kuponok érvényességig az aktív partnereinknél felhasználhatók. Partnereink mindenkori elérhetősége a https://www.onlinepenztarca.hu oldalon megtekinthető.

A beváltás feltételei:

A kupon értékhatártól függetlenül felhasználható (10.000 Ft feletti végösszegű megrendelésekre).

A kupon készpénzre nem váltható át.

A kupon más kedvezménnyel, egyedi árral össze nem vonható.

A Vásárló megrendeléskor köteles jelezni a beváltási szándékát, más esetben a kupont sajnos nem tudjuk elfogadni. (Amennyiben online rendel, ezt a lehetőséget a rendszer automatikusan fel fogja ajánlani.)

Termék cseréje esetén az onlinePénztárcával való fizetés kizárólag a különbözetre vehető igénybe.

Az onlinePénztárcából való fizetés csak azon felhasználó számára lehetséges, aki aktív fiókkal rendelkezik az onlinePénztárcában.

 



Üzemeltető adatai:

Név: Bencs Zsolt EV 

Székhely: 6723,Szeged, Csorba u 9/b 

Levelezési cím: 6723,Szeged, Csorba u9/b

Képviselő neve: Bencs Zsolt

Adószám: 65531860-2-26

Számlavezető pénzintézet: K&H Bank Zrt. 1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 9

Számlaszám: 10401268-50526781-54671003

IBAN számlaszám: HU04 1040 1268 5052 6781 5467 1003

SWIFT kód: OKHBHUHB

E-mail cím: info@otthonkomfort.hu

Telefonszám: +36-70 342-8886

Tárhelyszolgáltató neve: Tárhely.eu Kft

Címe: 1144 Budapest, Ormánság u.4

 

 

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023.11.21